Prom Rapid Test



Usu destinatu
U forte forte®A prova prom hè una prova immunata in modu visuale, qualità immunocromatografica per a rilevazione di IGFBP - 1 da fluidi amniotici in a secrezza vaginale durante a gravidanza. A prova hè destinata à l'usu prufessiunale per aiutà à diagnosticà a rupture di membrane fetali (ROM) in e donne incinta.
Introduzione
A cuncentrazione di IGFBP-1 (Insulina-cum'è u fattore di crescita di crescita à u fluidu-1) in u fluidu amnioticu hè 100 à 1000 volte più altu ch'è in serum maternu. IGFBP-1 ùn hè micca solitu in a vagina, ma dopu, Ropture di membrance Fetale, fluidu amniot cun una alta cuncentrazione di egfbp-1 mischje di iGFBP-1 cù una secrezzioni vaginali. In test di Prompstep® Prom, un specimen di a secrezione vaginale hè presa cun una sterile poliester swab è l'esemplariu hè estratti in suluzione d'estrazione specimen. A presenza di IGFBP-1 in a suluzione hè rilevata aduprendu un dispositivu di prova rapidu.
Principiu
U forte forte®A prova di Prom usa u culore immotoChromatograficu, Tecnulugia Flussu Capillariu. A prucedura di prova richiede a solubilizzazione di iGFBP-1 da un swab vaginale mischjendu u swab in buffer di mostra. Allora u buffer di mostra mistu hè aghjuntu à a prova di cassette sample bè è a mistura migra à a superficia di membrana. Se IGFBP-1 hè presente in u reempiu, si fermà un cumplessu cù u antibogliu anti- primariu chì hè cunjugitu à parteclesi di culori. U cumplessu sarà chjinatu da un secondu anti-igfbp-1 antibody rivestitu nantu à a membrana Nitrocellulosa. L'apparizione di una linea di prova visibile cù a linea di cuntrollu indicarà un risultatu pusitivu.
Componenti Kit
20 Individualmente packi dispositi di test ed | Ogni dispusitivu cuntene una striscia cun cunjuga di culore è riagenti reattivi pre-rivestiti in e regioni currispondenti. |
2ExtrazioneBuffer vial | 0.1 M Fosphate Salite Buffed (PBS) è 0,02% Azide di sodiu. |
1 scambiu di cuntrollu pusitivu (nantu à a dumanda solu) | Cuntenenu iGFBP-1 è azumo di sodiu. Per u cuntrollu esternu. |
1 scambiu negativu (nantu à a dumanda solu) | Micca cuntenenu iGFBP-1. Per u cuntrollu esternu. |
20 Tubi d'estrazione | Per l'usu di preparazione di specimensi. |
1 Stazione di travagliu | Postu per mantene i viali di buffer è i tubi. |
1 Inserimentu di u pacchettu | Per struzzioni di operazione. |
Materiali necessarii ma micca furniti
Timer | Per l'usu di timing. |
PRECAUZIONI
■ Per prufessiunale in l'usu di diagnosticu antitro.
■ Ùn aduprate micca dopu a data di scadenza indicata nantu à u pacchettu. Ùn aduprate micca a prova se a so pouch di foil hè danatu. Ùn riutilizate micca i testi.
■ Stu kit cuntene prudutti d'origine animale. A cunniscenza certificata di l'urigine è / o statu sanitariu di l'animali ùn garantisce micca cumplettamente l'absenza di agenti patmissibili. Hè dunque, Recumatu chì sti prudutti anu trattatu in e manipulati infettive, è manipulata l'usati di sicurezza di u abituale (ma micca ingest o inhale).
■ Evitate a contaminazione di e specimine usendu un novu container di cullezzione specimen per ogni esemplariu ottenutu.
■ Leghjite tutta a prucedura currettamente prima di fà qualsiasi teste.
■ Ùn manghjate micca, beie o fuma in l'area induve i specimens è i kits sò manipulati. Gestite tutti i specimens cume si cuntenenu agenti infettivi. Osservate e precauzioni stabilite contr'à i periculi microbiologichi in tutta a prucedura è seguitanu e prucedure standard per a disposizione curretta di specimensi. Indettate i vestiti protettivi cum'è i mantelli di laboratoriu, i guanti dispunibuli è prutezzione di l'ochji quandu i specimens sò assiati.
■ Ùn intercambià o mischjà i reagenti da diverse lotti. Ùn mischjà micca i tappi di buttiglia di suluzione.
■ L'umidità è a temperatura pò affettà i risultati.
■ Quandu a prucedura di assia hè finita, dispose à i scambii cun cura dopu à autoclillu à 121 ° C per almenu 20 minuti. In alternativa, ponu esse trattati cun 0,5% hypochloroide di sodiu (o di casa di casa) per una ora prima di dispusizione. I materiali di prova usati anu da esse scartati in cunfurmità cù e regulamenti lucali, state è / o federali.
■ Ùn aduprate micca i borsi di a cistola cù i pazienti incinti.
Almacenamentu è stabilità
■ U kit deve esse almacenatu à 2-30 ° C finu à a data di scadenza stampata nantu à a sacchetta sigillata.
■ A prova deve stà in u saccu sigillatu finu à l'usu.
■ Ùn congelate micca.
■ I cari si deve esse pigliati per prutegge i cumpunenti in questu kit da a contaminazione. Ùn aduprate micca s'ellu ci hè evidenza di contaminazione o precipitazione microbiale. A contaminazione biologica di equipaghji di dispensante, cuntenituri o reagenti ponu purtà à i risultati falsi.
Cullizzioni è almacenamentu specimen
Aduprate solu Dacron o Rayon tampone sterili di sterile cù arbuli di plastica. Hè cunsigliatu di aduprà u fabricatore di swab furnitu da i fabricatori di kits ùn sò micca cuntattenuti in stu kit, per l'infurmazione di ordine, per piacè distruttore, u numeru di Catalogo, u numeru Catalogo, u numeru Catalogo, u numeru Catalogo, u numeru Catalogale I swabs da altri fornitori ùn sò micca stati validati. I swabs cù cunsiglii di cotone o arbuli di legnu ùn sò micca cunsigliati.
■ Un mostra hè ottenutu utilizendu un swab di poliestre sterile. L'esempiu deve esse recullatu prima di fà l'esame digitale è / o ontvaginale. Amparate per ùn toccu nunda cù u swab prima di piglià a mostra. Inserite currettamente a punta di u tampone in a vagina versu u fornitu posteriore finu à a resistenza hè scontra. Alternativamente l'esempiu pò esse pigliatu da u fornice posteriore durante un esame di spekulum sterile. U swab deve esse lasciatu in a vagina per 10-15 seconde per permette di assorbe a secrezione vaginale. Tira u scappu cun cura!.
■ Pone u tampone à u tubu d'estrazione, se a prova pò esse subitu subitu. Se a prova immediata ùn hè micca pussibule, i mostri di u pacientu deve esse posti in un tubu di trasportu seccu per u almacenamentu o di u trasportu. I swabs ponu esse guardati per 24 ore à a temperatura ambienti (15-30 ° C) o 1 settimana à 4 ° C o micca più di 6 mesi à -20 ° C. Tutti i specimens anu da esse permessi di ghjunghje à una temperatura ambienti di 15-30 ° C prima di pruvà.
Procedura
Portate teste, specimens, buffer è / o cuntrolli à a temperatura ambienti (15-30 ° C) prima di l'usu.
■ Pone un tubu di estrazione pulita in l'area designata di a stazione di travagliu. Aggiungi 1ml di l'estrazione di u buffer à l'estrazione tubu.
■ Mette u scambiu specimen in u tubu. Vigorously mischjà a suluzione rotendu u swab forza contr'à u latu di u tubu per almenu dece volte (mentre sommerse). I migliori risultati sò ottenuti quandu u specimen hè vigorosamente mischju in a suluzione.
■ Spremite u più liquidu pussibule da u swab da un latu di u tubu di estrazione flessibile cum'è u swab hè cacciatu. Almenu 1/2 di a suluzione di buffer di mostra deve esse in u tubu per a migrazione capillaria adatta. Mette u tubu extracted.
Scartate u swab in un cuntainer di rifiuti perattivi BIOAVARIA.
■ I specimens si estrattenu ponu ritenere a temperatura di l'ambienti per 60 minuti senza affettà u risultatu di a prova.
■ Elimina a prova da u so saccu, è pusà nantu à una superficia pulita, u nivellu. Label u dispusitivu cù identificazione di u paziente o di cuntrollu. Per ottene un megliu risultatu, l'assaiu deve esse realizatu in una ora.
■ Aggiungi 3 gocce (circa 100 μl) di mostra estratti da u tubu di estrazione à a mostra bè nantu à a cassetta di a prova.
Evitate di trappà e bolle d'aria in u mo esemplariu (s) di specimen, è ùn abbandunate micca alcuna suluzione in a finestra d'osservazione.
Cumu a prova cumencia à travaglià, viderete u culore si move in a membrana.
■ Aspetta a banda (s) di culore. U risultatu deve esse lettu à 5 minuti. Ùn interpretà micca u risultatu dopu à 5 minuti.
Scartate i tubi di prova usata è i cassettes di test in u cuntainer di rifiuti adattati per l'Biohazard.
Nterpretazione di risultati
PusitivuU risultatu: | Duie bande di culore appare nantu à a membrana. Una banda appare in a regione di cuntrollu (C) è un'altra banda appare in a regione di prova (T). |
NegativuU risultatu: | Solu una banda di culore appare in a regione di cuntrollu (C). Nisuna banda di culore apparente appare in a regione di a prova (t). |
Ùn hè micca validuU risultatu: | A banda di cuntrollu falla appare. Risultati di ogni prova chì ùn hà micca pruduttu una banda di cuntrollu à u tempu di lettura specificatu deve esse scartata. Per piacè, revue a prucedura è repite cù una nova prova. Se u prublema persiste, discontinue utilizendu u kit immediatamente è cuntattate u vostru distributore locale. |
Nota:
1. L'intensità di u culore in regione di prova (t) pò varià secondu a cuncentrazione di sustanzi destinati prisenti in l'esemplari. Ma u livellu di sustanzi ùn ponu esse determinati da questa prova qualitativa.
2. Voluminu insufficiente specificu, a prucedura di operazione sbagliata, o eseguite i testi scaduti sò e ragioni più prubabilmente per u fallimentu di u cuntrollu di u cuntrollu.
Cuntrollu di qualità
■ I cuntrolli di procedurali interni sò cumpresi in a prova. Una banda di culore appare in a regione di cuntrollu (C) hè cunsideratu cum'è un cuntrollu di procedurale pusitivu internu. Conferma un voluminu abbastanza specimen è tecnica corretta procedura.
■ I cuntrolli procedori esterni ponu furnuti (nantu à a dumanda solu) in i kits per assicurà chì e teste funzionanu bè. Ancu i cuntrolli ponu esse aduprate per dimustrà a performance propiu da l'operatore di prova. Per eseguisce una prova di cuntrollu pusitivu o negativu, compie i passi in a sezione di prucedura di prova chì trattanu u scambiu di cuntrollu in u stessu modu cum'è un scambiu specimen.
Limitazioni di a prova
1. Nisuna interpretazione quantitatedà deve esse fatta basata nantu à i risultati di a prova.
2. Ùn utilizate micca a prova se u so aluminiu Foil saccu o i sigilli di u saccu ùn sò micca intactu.
3. Laystep pusitivi®U risultatu di u test di u prom, anzi chì detecta a presenza di fluidu amnioticu in u sample, ùn si trova u situ di a ruptura.
4.A cun tutti i testi di diagnostichi, i risultati deve esse interpretatu à a luce di altre ricerca cliniche.
5.fruzione di Rupture Membrane hè accaduta ma a fuga di u fluidu amnioticu hà pigliatu più di 12 ore, prima chì u specim-1 pò esse stata degradata in a vagina è a prova pò dà un risultatu negativu.
Caratteristiche di rendiment
Tabella: StreetStep®Promest Prom vs Un altru Prestitu Prom
Sensibilità relative: |
| Una altra marca |
| ||
+ | - | Totale | |||
Stringtep®Prom Prova | + | 63 | 3 | 66 | |
- | 2 | 138 | 140 | ||
| 65 | 141 | 206 |
Sensibilità analitica
A quantità più bassa detectable di IGFBP - 1 in l'esempiu estratti hè 12,5 μg / l.
Sostanzi interferenti
A cura deve esse pigliata per ùn contaminà e secrezioni di u candidatore o cervicovaginali cù lubricanti, sapone, disinfettanti, o creme. I lubriziunali o e creme ponu interferiscenu fisicamente cù l'absorzione di l'esempiu nantu à l'applicatore. I sapunni o disinfettanti ponu interferisce cù a reazione antibola-antibenta.
I sustanzi potenzali interferiscenu sò stati pruvati à cuncentrazioni chì ponu esse rapporti in secrezioni cervicovagini. I seguenti sustanzi ùn anu micca interferitu in l'assicuru quandu pruvatu à i livelli indicati.
Sustanza | Cuncentrazione | Sustanza | Cuncentrazione |
Ampicillin | 1.47 mg / ml | Prostaglandin f2 | 0,033 mg / ml |
Eritromycin | 0,272 mg / ml | Prostaglandina e2 | 0,033 mg / ml |
Maternal Urine 3RD Trimester | 5% (vol) | Monistatr (Miconazole) | 0,5 mg / ml |
OxyTocin | 10 iu / ml | Carmine indigo | 0,232 mg / ml |
Terbutaline | 3,59 mg / ml | Gentaminazione | 0,849 mg / ml |
Dexamethasone | 2,50 mg / ml | Gel betadiner | 10 mg / ml |
Mgsoe4•7H2O | 1.49 mg / ml | Purificazione di betadiner | 10 mg / ml |
Ritodrine | 0,33 mg / ml | K-yr gelatina | 62,5 mg / ml |
Mermicidolr 2000 | 25,73 mg / ml |
Referenze di Letteratura
Erdemoglu è Mungan T. Significatu di crescita di u fattore di a crescita di l'insulinu Acta Obstet Gynecol Scand (2004) 83: 622-626.
Kubota T è Rifugi H. Evaluazione di u fattore di crescita di l'insulina di u fattore di u fustu di l'insulina - 1 cum'è un strumentu di diagnosticu per a ruptura di i membrani. J Oststet Gynecol Res (1998) 24: 411-417.
Rutanen EM et al. Evalutazione di una prova di striscia rapida per u fattore di crescita di l'insulina chì hà messu a proteina-1 in u diagnosi di i membrani fetali ruptali. Clin Chim Actu (1996) 253: 91-101.
Rutanen Em, Pekonen f, Karkkainen T. Misurazione di u fattore di crescita di l'insulina / in a secrezione cerviche Clin Chim Attu (1993) 214: 73-81.
Glossariu di simbuli
| Numeru di u Catalogu | ![]() | Limitazione di temperatura |
![]() | Cunsultate l'istruzzioni per l'usu | | Codice Batch |
![]() | In u dispusitivu medico di diagnosticu di vitro | ![]() | Aduprà da |
![]() | U fabricatore | ![]() | Cuntene sufficiente per |
![]() | Ùn ripigliate micca | ![]() | Rappresentante autorizatu in a Comunità Europea |
![]() | CE marcatu secondu i dispositivi di i IVD medichi diretti 98/79 / EC |