Test rapidu PROM
USU PUNTU
U StrongStep®A prova PROM hè una prova immunocromatografica qualitativa interpretata visualmente per a rilevazione di IGFBP-1 da u fluidu amnioticu in secrezioni vaginali durante a gravidanza.A prova hè destinata à l'usu prufessiunale per aiutà à diagnosticà a rupture of fetal membranes (ROM) in e donne incinte.
INTRODUZIONE
A cuncentrazione di IGFBP-1 (insulin-like growth factor binding protein-1) in u fluidu amnioticu hè da 100 à 1000 volte più altu ch'è in u serum maternu.IGFBP-1 ùn hè micca generalmente presente in a vagina, ma dopu a rupture di membrani fetali, u fluidu amniòticu cun una alta cuncentrazione di IGFBP-1 si mischia cù secrezioni vaginali.In a prova StrongStep® PROM, un specimenu di secrezione vaginale hè pigliatu cun un tampone di poliester sterile è u specimenu hè estratto in una Soluzione di Estrazione di Specimen.A prisenza di IGFBP-1 in a suluzione hè rilevata cù un dispositivu di prova rapida.
PRINCIPIU
U StrongStep®PROM Test usa immunocromatografica di culore, tecnulugia di flussu capillare.A prucedura di prova richiede a solubilizazione di IGFBP-1 da un tampone vaginale mischendu u tampone in Sample Buffer.Allora u buffer di campionu mistu hè aghjuntu à a prova di cassette di prova bè è a mistura migra nantu à a superficia di a membrana.Se IGFBP-1 hè presente in a mostra, formarà un cumplessu cù l'anticorpu primariu anti-IGFBP-1 cunjugatu à particelle culurite.U cumplessu sarà allora liatu da un secondu anticorpu anti-IGFBP-1 rivestitu nantu à a membrana di nitrocellulose.L'apparizione di una linea di prova visibili cù a linea di cuntrollu indicà un risultatu pusitivu.
COMPONENTI KIT
20 Individualmente packed apparecchi di prova | Ogni dispusitivu cuntene una striscia cù conjugati culurati è reagenti reattivi pre-coated in e regioni currispundenti. |
2EstrazioneFlacone tampone | 0,1 M di salina tamponata di fosfate (PBS) è 0,02% di sodium azide. |
1 tampone di cuntrollu pusitivu (solu à dumanda) | Contene IGFBP-1 è sodium azide.Per u cuntrollu esternu. |
1 tampone di cuntrollu negativu (solu à dumanda) | Ùn cuntene IGFBP-1.Per u cuntrollu esternu. |
20 Tubi d'estrazione | Per a preparazione di esemplari aduprà. |
1 Stazione di travagliu | Locu per mantene vials buffer è tubi. |
1 Insertu di pacchettu | Per l'istruzzioni di funziunamentu. |
MATERIALI NECESSARI MA NON FORNITI
Timer | Per usu di u timing. |
PRECAUZIONI
■ Solu per usu di diagnosticu in vitro prufessiunale.
■ Ùn aduprate micca dopu a data di scadenza indicata nantu à u pacchettu.Ùn aduprate micca a prova se u so saccu di foil hè dannatu.Ùn reutilizate e teste.
■ Stu kit cuntene prudutti d'origine animale.A cunniscenza certificata di l'origine è / o u statu sanitariu di l'animali ùn guarantisci micca totalmente l'assenza di agenti patogeni trasmissibili.Hè per quessa, ricumandemu chì questi prudutti sò trattati cum'è potenzialmente infettivi, è trattati cun l'osservazione di e precauzioni di sicurezza abituali (ùn ingerite nè inalate).
■ Evite a contaminazione incruciata di i specimens usendu un novu cuntainer di raccolta di specimen per ogni specimen uttenutu.
■ Leghjite attentamente tutta a prucedura prima di fà qualsiasi teste.
■ Ùn manghjate, beie o fumate in a zona induve sò manipolati i specimens è i kit.Manipulate tutti i specimens cum'è s'ellu cuntene agenti infittivi.Osservate e precauzioni stabilite contr'à i periculi microbiologichi in tutta a prucedura è seguite e prucedure standard per a eliminazione curretta di esemplari.Purtate vestiti protettivi cum'è camice di laboratoriu, guanti dispunibuli è prutezzione di l'ochji quandu i specimens sò testati.
■ Ùn scambià micca o mischjà i reagenti di diversi lotti.Ùn mischjà i tappi di buttiglia di suluzione.
■ L'umidità è a temperatura ponu influenzà i risultati.
■ Quandu a prucedura di analisi hè cumpleta, disposti i tamponi cù cura dopu à l'autoclave à 121 ° C per almenu 20 minuti.In alternativa, ponu esse trattati cù 0,5% ipocloruro di sodiu (o bleach di casa) per una ora prima di dispusizione.I materiali di prova utilizati devenu esse scartati in cunfurmità cù e regulazioni lucali, statali è / o federali.
■ Ùn aduprate micca spazzole di citulugia cù i malati incinta.
STABILIZZAZIONE E STABILITÀ
■ U kit deve esse guardatu à 2-30 ° C finu à a data di scadenza stampata nantu à a borsa sigillata.
■ A prova deve stà in u saccu sigillatu finu à l'usu.
■ Ùn congelate micca.
■ Cura deve esse pigliatu per prutege i cumpunenti in questu kit da a contaminazione.Ùn aduprate micca s'ellu ci hè evidenza di contaminazione microbiana o precipitazione.A contaminazione biologica di l'equipaggiu di dispensazione, i cuntenituri o i reagenti pò purtà à risultati falsi.
RACCOLTA E CONSERVAZIONE DI SPECIMEN
Aduprate solu tamponi sterili cù punta di Dacron o Rayon cù fusti di plastica.Hè ricumandemu d'utilizà u tampone furnitu da u fabricatore di i kit (I tamponi ùn sò micca cuntenuti in questu kit, per l'infurmazioni di ordine, cuntattate u fabricatore o distributore lucali, u numeru di catalogu hè 207000).I tamponi da altri fornitori ùn sò micca stati validati.I tamponi cù punte di cuttuni o fusti di lignu ùn sò micca cunsigliatu.
■ Una mostra hè ottenuta cù un tampone di poliester sterile.A mostra deve esse cullata prima di fà un esame digitale è / o ultrasound transvaginal.Attentu à ùn toccu nunda cù u tampone prima di piglià a mostra.Inserite cù cura a punta di u tampone in a vagina versu u fornix posteriore finu à chì a resistenza hè scontru.In alternativa, a mostra pò esse pigliata da u fornix posteriore durante un esame speculum sterile.U tampone deve esse lasciatu in a vagina per 10-15 seconde per permettenu di assorbe a secrezione vaginale.Tira u tampone cù cura!.
■ Mettite u tampone à u tubu di estrazione, se a prova pò esse eseguita immediatamente.Se a prova immediata ùn hè micca pussibule, i campioni di i pazienti devenu esse posti in un tubu di trasportu seccu per u almacenamentu o u trasportu.I tamponi ponu esse guardati per 24 ore à a temperatura di l'ambienti (15-30 ° C) o 1 settimana à 4 ° C o micca più di 6 mesi à -20 ° C.Tutti i specimens deve esse permessu di ghjunghje à una temperatura di l'ambienti di 15-30 ° C prima di pruvà.
PROCEDURA
Purtate testi, specimens, buffer è / o cuntrolli à a temperatura di l'ambienti (15-30 ° C) prima di l'usu.
■ Pone un tubu Extraction pulito in l'area designata di a stazione di travagliu.Aghjunghjite 1 ml di Extraction Buffer à u tubu d'estrazione.
■ Mette u tampone di specimen in u tubu.Imbulighjate vigorosamente a suluzione rotendu u tampone cù forza contr'à u latu di u tubu per almenu dece volte (mentre sottumessu).I migliori risultati sò ottenuti quandu u specimenu hè mischju vigorosamente in a suluzione.
■ Squeeze u più liquidu pussibule da u tampone pinchendu u latu di u tubu d'estrazione flexible mentre u tampone hè eliminatu.Almenu 1/2 di a suluzione di tampone di campionu deve esse in u tubu per a migrazione capillare adatta.Pone u capu nantu à u tubu extracted.
Eliminate u tampone in un containeru adattatu per i rifiuti biopericuli.
■ I specimens estratti ponu mantene a temperatura di l'ambienti per 60 minuti senza affettà u risultatu di a prova.
■ Eliminate a prova da u so saccu sigillatu, è mette nantu à una superficia pulita è livellu.Etichettate u dispusitivu cù l'identificazione di u paziente o di cuntrollu.Per ottene u megliu risultatu, l'assay deve esse realizatu in una ora.
■ Aghjunghjite 3 gocce (circa 100 µl) di mostra estratta da u Tubu di Estrazione à u pozzu di mostra nantu à a cassette di prova.
Evitate di intrappulà bolle d'aria in u pozzu di specimenu (S), è ùn lasciate micca solu suluzione in a finestra di osservazione.
Quandu a prova principia à travaglià, vi vede u culore movendu attraversu a membrana.
■ Aspettate chì e bande culurite appariscenu.U risultatu deve esse lettu à 5 minuti.Ùn interpretate micca u risultatu dopu à 5 minuti.
Scartare i tubi di prova usati e le cassette di prova in un contenitore adatto per rifiuti biologici.
NTERPRETAZIONE DI RISULTATI
PUSITIVURISULTAT:
| Dui bande culurite appariscenu nantu à a membrana.Una banda appare in a regione di cuntrollu (C) è una altra banda appare in a regione di prova (T). |
NEGATIVURISULTAT:
| Solu una banda culurata appare in a regione di cuntrollu (C).Nisuna banda di culore apparente appare in a regione di prova (T). |
INVALIDERISULTAT:
| A banda di cuntrollu ùn si prisenta.I risultati di qualsiasi prova chì ùn hà micca pruduttu una banda di cuntrollu à u tempu di lettura specificatu deve esse scartatu.Per piacè verificate a prucedura è ripetite cù una nova prova.Se u prublema persiste, interrompe immediatamente l'usu di u kit è cuntattate u vostru distributore lucali. |
NOTA:
1. L'intensità di u culore in a regione di prova (T) pò varià secondu a cuncintrazione di sustanzi mirati prisenti in u specimen.Ma u livellu di sustanzi ùn pò esse determinatu da sta prova qualitativa.
2. Insufficiente volume specimen, prucedura funziunamentu incorrecte, o eseguisce testi scadutu sò i mutivi più prubabile di fallimentu banda di cuntrollu.
CONTROLLO DI QUALITÀ
■ I cuntrolli procedurali internu sò inclusi in a prova.Una banda culurata chì appare in a regione di cuntrollu (C) hè cunsiderata cum'è un cuntrollu prucedurale pusitivu internu.Cunfirma u voluminu di specimenu abbastanza è a tecnica di prucedura curretta.
■ I cuntrolli procedurali esterni ponu furnisce (sulla dumanda solu) in i kit per assicurà chì e teste funzionanu bè.Inoltre, i cuntrolli ponu esse aduprati per dimustrà un rendimentu propiu da l'operatore di prova.Per fà una prova di cuntrollu pusitivu o negativu, compie i passi in a sezione di Procedura di Test trattendu u tampone di cuntrollu in u listessu modu cum'è un tampone di specimen.
LIMITAZIONI DI A TEST
1. Nisuna interpretazione quantitativa deve esse fatta nantu à i risultati di a prova.
2. Ùn aduprate micca a prova se u so saccu d'aluminiu o i sigilli di u saccu ùn sò micca intactu.
3.A StrongStep pusitivu®U risultatu di a prova di PROM, ancu s'ellu hà rilevatu a presenza di fluidu amniòticu in a mostra, ùn situeghja micca u situ di a rupture.
4.As cun tutti i testi di diagnostichi, i risultati devenu esse interpretati à a luce di altri risultati clinichi.
5.Se a ruptura di e membrani fetali hè accaduta, ma a fuga di fluidu amniòticu hà cessatu più di 12 ore prima di piglià u specimenu, IGFBP-1 pò esse degradatu da proteases in a vagina è a prova pò dà un risultatu negativu.
CARATTERISTICHE PRESTAZIONI
Table: StrongStep®PROM Test versus Un altru PROM Test di marca
Sensibilità Relativa: |
| Un altru marca |
| ||
+ | - | Totale | |||
StrongStep®PROM Testu | + | 63 | 3 | 66 | |
- | 2 | 138 | 140 | ||
| 65 | 141 | 206 |
Sensibilità analitica
A quantità più bassa detectable di IGFBP-1 in a mostra estratta hè 12,5 μg/l.
Sustanze interferenti
A cura ùn deve esse micca contaminatu l'applicatore o secrezioni cervicovaginal cù lubricanti, saponi, disinfettanti o creme.Lubricanti o creme ponu interferiscenu fisicamente cù l'assorbimentu di u specimenu nantu à l'applicatore.Saponi o disinfettanti ponu interferiscenu cù a reazione di l'anticorpu-antigenu.
Sustanze interferenti putenziali sò stati pruvati à cuncentrazioni chì puderanu esse ragiunate in i secrezioni cervicovaginali.I seguenti sustanzi ùn anu micca interferitu in l'assay quandu anu pruvatu à i livelli indicati.
Sustanza | Cuncentrazione | Sustanza | Cuncentrazione |
Ampicillina | 1,47 mg/mL | Prostaglandina F2 | 0,033 mg/mL |
Eritromicina | 0,272 mg/mL | Prostaglandine E2 | 0,033 mg/mL |
Urine maternelle 3e trimestre | 5% (vol) | MonistatR (miconazole) | 0,5 mg/mL |
L'ossitocina | 10 IU/mL | Indigo Carmine | 0,232 mg/mL |
Terbutaline | 3,59 mg/mL | Gentamicina | 0,849 mg/mL |
Dexamethasone | 2,50 mg/mL | BetadineR Gel | 10 mg/mL |
MgSO4•7H2O | 1,49 mg/mL | BetadineR Cleanser | 10 mg/mL |
Ritodrina | 0,33 mg/mL | Gelatina K-YR | 62,5 mg/mL |
Dermicidol R 2000 | 25,73 mg/mL |
RIFERIMENTI LITERATURALI
Erdemoglu è Mungan T. Significanza di detecting insulin-like growth factor binding protein-1 in secretions cervicovaginal: comparison with nitrazine test and amniotic volume volume assessment.Acta Obstet Gynecol Scand (2004) 83: 622-626.
Kubota T è Takeuchi H. Evaluazione di u factor di crescita insulin-like binding protein-1 cum'è strumentu di diagnosticu per a rupture of the membranes.J Obstet Gynecol Res (1998) 24: 411-417.
Rutanen EM et al.Evaluazione di una prova di striscia rapida per a proteina-1 di u factor di crescita insulin-like binding in u diagnosticu di rupture fetali membranes.Clin Chim Acta (1996) 253: 91-101.
Rutanen EM, Pekonen F, Karkkainen T. Measurement of insulin-like growth factor binding protein-1 in secrezioni cervical / vaginal: paragone cù u ROM-check Membrane Immunoassay in u diagnosticu di rupture fetali membranes.Clin Chim Acta (1993) 214: 73-81.
GLOSSARU DI SIMBOLI
| U numeru di catalogu | Limitazione di a temperatura | |
Cunsultate l'istruzzioni per l'usu |
| codice batch | |
Dispositivu medicale di diagnosticu in vitro | Aduprà da | ||
U fabricatore | Contene abbastanza pertesti | ||
Ùn reutilizate | Rappresentante autorizatu in a Cumunità Europea | ||
Marcatu CE secondu a Direttiva IVD Dispositivi Medici 98/79/EC |