Vibrio Cholerae O1 Antigen Vapid Test
Introduzione
Epidemiche di Cholera, causata da V.Cholerae serotype o1, cuntinuà à esse una malatia devastante di immensa significanza glubale in parechji sviluppantipaesi. Clinicamente, a colera pò varià da a culunizazione asintomatica àDiarrea severa cun perdita di fluidu massiva, guidendu a desidratazione, elettrolitadisturbi, è morte. V. Cholerae o1 perchè sta diarrea secretoria daculunizazione di u picculu intestinu è a produzzione di un potente tossina tossina,A causa di l'impurtanza clinica è epidemiologica di a colera, hè criticaper determinà u più prestu pussibule se l'urganisimu da un pazientecù diarrea di l'acqua hè pusitiva per v.cholera o1. Un veloce, simplice è affidabileMetudu per detectà v.cholerae o1 hè un grande valore per i clinici in gestionea malatia è per i funzionari di a salute publica in l'istituzione di e misure di cuntrollu.
Principiu
U vibrio Cholerae O1 Antigen Rapid Device di Test (Fecce) Detetta VibrioCholerae o1 à traversu l'interpretazione visuale di u sviluppu di culore nantu à l'internustriscia. Anti-vibrio Cholerae O1 anticulodi sò immobilizzati annantu à a regione di a prova di umembrana. Durante a prova, l'esemplariu reagisce cù Anti- Vibrio Cholerae O1anticulodi conjugati à particelle culurite è precinatu nantu à u pad di mostra dia prova. A mistura poi migra à traversu a membrana da l'azzione capillaria èinteragisce cù i reagenti nantu à a membrana. Se ci hè abbastanza vibrio Cholerae O1In u specimen, una banda di culurita farà in a regione di a prova di a membrana. UA presenza di sta banda culuritu indica un risultatu pusitivu, mentre a so assenzaindica un risultatu negativu. L'apparenza di una banda culurata à u cuntrolluRegione serve cum'è un cuntrollu di procedurale, indicendu chì u voluminu propiu diU specimen hè statu aghjuntu è a membrane wicking hè accadutu.
PRECAUZIONI
• Per prufessiunale in un utilizazione di diagnostica antitro.
• Ùn aduprate micca dopu a data di scadenza indicata nantu à u pacchettu. Ùn aduprate miccaA prova se u saccu di foil hè danatu. Ùn riutilizate micca i testi.
• Stu kit cuntene prudutti d'origine animale. Cunuscenza certificata di uOrigine è / o statu sanitariu di l'animali ùn guarantisci micca completamentel'absenza di agenti traminali trasmissibili. Hè dunque,cunsigliatu chì sti prudutti sò trattati cum'è potenzalmente infettivi, èmanipulatu da l'osservazione di precauzioni di sicurezza di solitu (per esempiu, ùn ingerisce micca o inhale).
• Evitate a contaminazione cross di specimens usendu un novu specimencontainer di cullezzione per ogni specimen ottenutu.
• Leghjite tutta a prucedura currettamente prima di pruvà.
• Ùn manghjate micca, beie o fume in ogni spaziu induve e specimens è i kits sò manipulati.Gestite tutti i specimens cume si cuntenenu agenti infettivi. Osserva stabilitaprecauzioni contr'à i periculi microbiologichi in tutta a prucedura èSegui e prucedure standard per a disposizione curretta di specimensi. Purtà protettivuI vistimenti cum'è i mantelli di laboratoriu, i guanti dispunibuli è di prutezzione di l'ochji di l'ochji sò attaccati.
• U buffer di diluzione specimen cuntene u azide di sodium, chì pò reagisce cù u piombuo à u tombu di cobre per furmà u metallu potenzalmentu splusivu. Quandu a dispusizionedi u buffer di diluzione specimen o mostri estratti, sempre scorri cun copiosaquantità d'acqua per prevene l'alloghju à azura.
• Ùn intercambià o mischjà i reagenti da diverse lotti.
• L'umidità è a temperatura pò affettà i risultati.
• I materiali di prova usati anu da esse scartati secondu a regulazione locale.